جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه آمریکا با ۶ هزار میلیارد دلار هزینه ‌هیچ اقدامی علیه ایران نتوانست انجام دهد، گفت: در کشورمان دلیرمردانی زیادی وجود دارند که برای حفظ ناموس خود می‌جنگند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسماعیل قاآنی امروز در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای روستای پلک سفلی آمل،گفت: شهدا در جایگاه و منزلتی قرار دارند که خود را در شان صحبت کردن این والامقامان الهی نمی‌بینیم زیرا آنها مقام بزرگی هستند که در راه امام حسین (ع) طی کردند.

وی افزود: ندای سالار شهیدان توسط شهدای عالی مقام اثبات شد و همچنان شنوندگانی دارد که شهدا پیش روی خود قرار دادند.

قاآنی با بیان اینکه اثرگذاری شهدای عالی مقام در فضای جامعه بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز، استکبار جهانی و دشمنان درحال طراحی ونقشه برای اجرای اقدامات محتلف هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان جنگ با ایران را از درون خانه و شهرها شروع کردند، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی آدم‌های کوچک و کشورهای کوچک نبودند بلکه در راس این استکبار آمریکا و اسرائیل است.

 قاآنی گفت: علیرغم امکانات دشمن، شهدا بر روی دهن دشمن زدند که شهدا نقش اول و اثرگذار در این میدان نبرد هستند و در کشورمان دلیرمردانی زیادی وجود دارند که بدون هیچ چشم‌داشتی برای حفظ ناموس خود می‌جنگند.

 قاآنی با بیان اینکه جنگی که ما با آمریکا داریم با ایستادگی و مقاومت در داخل کشور موفقیم زیرا در این نبرد تابع ولایت هستیم، افزود: در زمان هجوم به عراق، آمریکا هواپیمای بدون سرنشین از افغانستان به این کشور می‌فرستاد.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اعلام اینکه آمریکا نه تنها قادر به حمله به ایران نبود از عراق خارج شد و ایران اسلامی آنان را به ذلت کشاند، گفت: آمریکا در دو کشور عراق و افغانستان 6 هزار میلیارد دلار هزینه کرد اما هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

انتهای پیام/س

سفر جانشین فرمانده سپاه قدس به امل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.