ساری،

جزئیات اطفای حریق ۳ آتش سوزی در بابل

نیرو‌های سازمان آتش نشانی بابل روز گذشته سه عملیات آتش سوزی را در شیفت کاری خود پوشش دادند.

ذکریا نتاج سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اعلام کرد آتش نشانان این مرکز روز گذشته سه عملیات آتش سوزی را در شیفت کاری خود به انجام رساندند که به شرح زیر است:

۱- ساعت ۱۷:۳۴ آتش سوزی کارگاه مبل سازی
جواد دریانی فرمانده این عملیات گفت: با به صدا درآمدن زنگ حریق ایستگاه شماره یک، بلافاصله دو اکیپ عملیاتی به بلوار کشاورز اعزام شد و با توجه به حجم بالای آتش سوزی یک اکیپ از ایستگاه شماره سه جهت پشتیبانی به نیرو‌ها ملحق گردید.
این فرمانده ادامه داد: خسارت‌های زیادی به محل وارد شد، ولی خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.

۲- ساعت ۱۹:۵۲ آتش سوزی منزل مسکونی
اسماعیل آقاجانی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه گفت: طبقه دوم منزل مسکونی دچار حریق شده بود که نیرو‌ها به صورت دو اکیپ عملیاتی و با تجهیزات کامل به اطفای حریق پرداختند.
این فرمانده خسارت‌های وارد شده را از بین رفتن چند تخته فرش، سوختن دو عدد یخچال، تلویزیون ال‌ای دی، ماشین لباسشویی، پرده، کابینت و ... اعلام کرد.

۳- ساعت ۰۰:۲۶ آتش سوزی مغازه لوازم و مواد آزمایشگاهی و طبی
سیدرضا حسینی فرمانده شیفت دو ایستگاه سه در این خصوص گفت: اکیپ عملیاتی ۳۰۱ با ثبت زمان یک دقیقه خود را به کمربندی شرقی، جنب استخر ولیعصر رسانده و نیرو‌ها بی درنگ به اطفای حریق پرداختند.
این فرمانده افزود: خسارت‌های زیادی به محل وارد شد که از جمله آن میتوان به سوختن لوازم و دستگا‌های آزمایشگاهی و طبی از قبیل: انتیباتور - هایفر تفیتور - مواد شیمیایی آزمایشگاهی و ... اشاره کرد.


انتهای پیام/ع


۳ عملیات اطفایی در یک روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار