عملیات گاز رسانی به ۱۴ روستای شهرستان فیروزآباد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کوروش کرمپور نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات گاز رسانی به ۱۴ روستای شهرستان فیروزآباد در ۱۳۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر ۳۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد.


کرمپور افزود: هم اینک میزان بهره مندی شهرستان فیروزآباد از مزایای گاز طبیعی در مناطق شهری هشت درصد است در حالی که این رقم برای شهرستان لارستان ۲۶ درصد و برای شهرستان لامرد ۲۴ درصد است.


هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس نیز گفت: با بهره مندی این ۱۴ روستا از موهبت گاز طبیعی، سالانه ۹۹۰ میلیارد ریال در مصرف نفت سفید صرفه جویی خواهد شد.


وی ادامه داد: بر اساس اعلام پیمانکاران این طرح، امیدواریم که تا پایان سال ۹۶ ساکنان این ۱۴ روستا از مزایای آن برخوردار شوند.


محمدی اظهار کرد: علاوه بر ۱۴ روستای یاد شده برای گاز رسانی به ۲۱ روستای دیگر این شهرستان نیر کار مطالعه کارشناسی و انتخاب پیمانکار در دست انجام است.


مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: هم اکنون ۲ شهر، ۲ بخش، پنج دهستان و ۴۷ روستای شهرستان فیروزآباد از مزایای گاز طبیعی بهره‌مند هستند.


شهرستان فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

عملیات گاز رسانی به 14 روستا با اعتباری افزون بر 383 میلیارد و 500 میلیون ریال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار