اصفهان؛

جامعه باید برای مسئله حجاب ریشه‌ای کار کند

جامعه باید برای مسئله حجاب ریشه‌ای کار کند، مسئله اصلی مسئله حیاست که باید در این زمینه بیشتر سرمایه‌گذاری شود تا دشمنان بدانند حجاب برای یک فرد مسلمان بسیار حیاتی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کارشناس مسائل دینی مراسم حجاب و عفاف و صیانت از حریم خانواده در چادگان اظهار داشت: مسئله حجاب یکی از ضروریات دین است، اما عفاف بالاتر از حجاب است که بانوان محترمه باید در این راستا با امر به‌ معروف و نهی از منکرنسبت به ترویج حجاب وعفاف بیشتر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام جابر انصاری افزود: جامعه باید برای مسئله حجاب ریشه‌ای کار کند، مسئله اصلی مسئله حیاست که باید در این زمینه بیشتر سرمایه‌گذاری شود تا دشمنان بدانند حجاب برای یک فرد مسلمان بسیار حیاتی است.

کارشناس مسائل دینی بیان داشت: اگر در جامعه حیا نباشد حجاب هم در آن جامعه وجود نخواهد داشت که این‌یک معضل اجتماعی خواهد بود که دشمنان اسلام از آن سوءاستفاده خواهند کرد.

حجت‌الاسلام انصاری افزود: اگر بخواهیم حیا در جامعه حفظ شود باید فرهنگ اروپایی را کنار بگذاریم تا کشورهای اروپایی دچار یأس و نا‌امیدی شوند و به ارزش‌های حجاب پی برده و در این راه قدم بردارند.

 وی در ادامه به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: یکی از بندهای سند ۲۰۳۰ این است که نباید درس دینی در مدارس و دانشگاه‌ها داشته باشیم و یونسکو می‌گوید مشکل ما با جوامعی که نتوانستیم در آن نفوذ کنیم مشکل حلال‌زادگی در آن جامعه است.

 

انتهای پیام/م

اگر بخواهیم حیا در جامعه حفظ شود باید فرهنگ اروپایی را کنار بگذاریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.