امام جمعه ساری گفت: خاورمیانه امن در سایه ترک آمریکا محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری گفت: زمانی غرب آسیا امن می‌شود که آمریکا دست از جنایت بردارد و خاورمیانه را ترک کند.
وی افزود: خیالبافی‌های آمریکا در ارتباط با انقلاب اسلامی ایران ادامه دارد و ما هم به آن‌ها پاسخ می‌دهیم که شما باید به خانه خودتان برگردید، داعش زایده فکر آمریکا و ایادی آن‌ها است.
امام جمعه ساری گفت: مردم عراق و نیرو‌های شیعه و سنی افتخاری بزرگ برای این کشور آفریدند، همه دست به دست هم دادند که داعش و نیرو‌های وابسته به آن‌ها را بیرون کردند، این پیروزی متعلق به جهان اسلام است.
آیت الله طبرسی افزود: شورای نگهبان مترجم و مفسر قانون اساسی است و کار‌های بسیاری سختی در این شورا دارند و اقدامات قانونی باید مورد بررسی قرار گیرد و اجازه ندهد که نااهلان قانون اساسی را مطابق میل خودشان تفسیر کنند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان توسط امام راحل، گفت: شورای نگهبان اقدامات اثرگذاری در کشور انجام داد و در حال انجام است.
نماینده، ولی فقیه در استان مازندران گفت: تاکنون با پشتوانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب این شورا با حمایت و هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری اقتدار و جایگاه خویش را حفظ کرده است.
آیت الله طبرسی با اعلام اینکه این اقدامات مسکنی است، افزود: دولت باید تلاش کند که ریشه فقر و محرومیت در جامعه برداشته شود، فقر و محرومیت با ایجاد اشتغال از بین می‌رود، دولت باید به فکر رفع گرفتاری و فقر باشد و به امید روزی هستیم که دولت اسلامی ریشه فقر را بخشکاند.

حجت‌الاسلام علی اصغر زکوی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان مازندران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران نیز با اعلام اینکه رهبر انقلاب در این چند سال بحث نفوذ را مطرح کرد، گفت: هر جا که کارها خوب پیش رفت اقدام انقلابی انجام شد ولی هر جا که کارها بر زمین ماند و آن طور که باید و شاید کارهای به نتیجه نرسید نفوذ شکل گرفته است.

 وی در تشریح راه‌های نفوذ و اقداماتی که منجر به نفوذ می‌شود افزود: کسانی که اعتقادی به مبارزه با استکبار ندارند و اهل مقاومت نیستند و به فکر سازش به هر قیمتی بوده و همچنین کسانی که در ظاهر  مخالف امام نیستند ولی مکتب امام راحل را تحریف می‌کنند و به دنبال جلب رضایت بیگانه بوده و از لبخند اجنبی خوشحال می‌شوند که در بین این افراد خطر نفوذ وجود دارد.

حجت‌الاسلام زکوی با اعلام اینکه خطر نفوذ در بین کسانی که معتقد به اسلام ایرانی هستند، زیاد است، گفت: جریان انحرافی حرف از ولایت فقیه می‌زنند ولی تعریف مناسبی از ولایت فقیه ندارند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مازندران با اعلام اینکه رئیس جمهور منتخب همه مردم است، گفت: در این انتخابات مثل همیشه تخلفاتی بود اما فصل‌الخطاب شورای نگهبان بود و اعلام شد که این تخلفات در نتیجه انتخابات تاثیری نگذاشته است.
انتهای پیام/ آ

امنیت در خاورمیانه با ترک آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.