تیم ملی فوتبال ناشنوایان در دیداری دوستانه نتیجه را به تیم ملی نوجوانان واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال ناشنوایان به سرمربیگری حسن روشن بامداد دوشنبه عازم سامسون ترکیه است تا در بیست و سومین المپیک تابستانی ناشنوایان حضور پیدا کند.

بر همین اساس عصر امروز و در آخرین روزهای اردوی آمادگی دیدار دوستانه ای را مقابل تیم ملی نوجوانان ناشنوا در ورزشگاه عصر انقلاب شهریار برگزار کردند.

هر دو تیم قبل از شروع دیدار زیر نظر سرمربیان خود بازی درون تیمی کوتاه مدتی را انجام دادند و این دیدار دوستانه با حضور محمدی ناظر فدراسیون فوتبال و با قضاوت چمنی راد راس ساعت ۱۷:۴۶ آغاز شد.

باخت شاگردان روشن مقابل تیم نوجوانان ناشنوا


هر دو تیم ابتدای بازی موقعیت های خطرناکی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که در نهایت دلفی، ستاوی و حسین زاده در دقایق ۱۰، ۱۱ و ۲۰ بازی موفق به گلزنی شدند تا شاگردان چمنیان با نتیجه سه بر صفر نیمه نخست بازی را به پایان برسانند و بازیکنان تیم ملی ناشنوایان بدون زدن هیچ گلی به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار راس ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه آغاز شد که در همان ابتدای بازی رجایی بازیکن شماره ۱۲ تیم ملی از ناحیه کتف مصدوم شد و به بیرون از زمین رفت و به جای وی، فردوسی بازیکن شماره ۱۶ به داخل زمین رفت.

تیم ملی نوجوانان در نیمه دوم بازی با ترکیب دیگری وارد زمین شد.

در اواسط نیمه دوم امیر حسینی بازیکن شماره دو تیم ملی ناشنوایان از زمین بیرون رفت و مصباحی با پیراهن شماره ۱۳ داخل زمین شد.

در دقیقه ۷۵ بازی دروازه بان تیم ملی نوجوانان تعویض شد.

باخت شاگردان روشن مقابل تیم نوجوانان ناشنوا

این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم ملی نوجوانان به پایان رسید تا شاگردان روشن بدون پیروزی راهی المپیک تابستانی ناشنوایان در ترکیه شوند.

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ناشنوایان مغلوب تیم نوجوانان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار