بازیکن تیم ملی امید گفت: امیدوارم با حضور پیروانی و سایر مربیان تیم امید بتوانیم طلسم غیبت فوتبال ایران در المپیک را بشکنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت تیم ملی امید کشورمان اظهار داشت:کادر فنی تیم می توانست بازیکنان متولد 73 به بالا را به تیم دعوت کند اما خوشبختانه پیروانی سرمربی تیم تصمیم گرفت بازیکنان 21 سال را به تیم بیاورد تا آن ها بتوانند در المپیک هم برای تیم بازی کنند.

او افزود: نزدیک به 50 سال است تیم امید نتوانسته به المپیک صعود کند و با توجه به تلاش های بی وقفه پیروانی نه تنها تیم ملی جوانان توانست پس از 16 سال جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست آورد بلکه توانستیم نتایج خوبی را در هم آنجا برای کشورمان کسب کنیم.مربیان تیم امید تصمیم گرفتند زیاد در تیم تغییرات ایجاد نکنند و امیدوارم با حضور پیروانی و سایر مربیان تیم بتوانیم طلسم شکنی کنیم.

شکاری درباره اینکه مسئولان تاکنون چقدر از تیم ملی امید حمایت کرده اند،گفت:زیاد از قول های مسئولان اطلاع چندانی ندارم ولی تا الان امکانات خوبی برایمان مهیا شده و امیدوارم این حمایت ها از تیم بیشتر شود تا بتوانیم بدون دغدغه فکری برای موفقیت تلاش کنیم.

هافبک تیم روستوف درباره دیر اضافه شدن بازیکنان استقلال و پرسپولیس به اردوی تیم ملی امید اظهار داشت:این موضوع بدون شک می تواند ناهماهنگی هایی را در ادامه راه بین بازیکنان تیم بوجود بیاورد ولی از حق نباید گذشت فدراسیون در طول این مدت تمام تلاشش را کرد تا بتواند این نفرات را هر چه زودتر به تیم بیاورد.امیدوارم قول های مسئولان عملی شود.

انتهای پیام/

شکاری: امیدوارم قول های مسئولان عملی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار