رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم امید با بازیکنان 20 ساله در مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند که این امر آینده نگری محض است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در مراسم بدرقه اعضای تیم ملی امید به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا بیان کرد: تیم امید با بازیکنان زیر ٢٠ سال به مسابقات زیر ٢٣ سال اعزام می‌شود که همین امر نشان از سختی کار دارد. البته راه درستی را طی می‌کنیم چراکه این بازیکنان 2 سال دیگر به رده سنی المپیک می‌رسند و می‌توانند موفق شوند.

 

او باید: باید اسم کی روش را هم بیاورم چرا که نقش زیادی در این امر داشت. استفاده از بازیکنان زیر 20 سال در مسابقات امیدها دشوار است اما این ریسک را پذیرفتیم و کار را پیش می‌بریم. در کل آینده نگری محض انجام دادیم.

تاج در ادامه خاطرنشان کرد: زمانیکه تیم زیر ٢٣سال به رقابت های مقدماتی المپیک برود، می‌تواند موفق شود. البته ارزیابی می کنم شاگردان پیروانی در مسابقات زیر 23 سال هم به قهرمانی برسند. امیدوارم باشگاه‌ها هم در ادامه بیشتر همکاری ‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پر بودن سالن اتفاق خوبی برای تیم ملی امید است و تنها جایی که باید توفیق پیدا کنیم تیم امید است. ٤٠ سال در صعود به المپیک با مشکل روبرو هستیم. تیم جوانان را بدون مجوز شورای برون مرزی و با تمام مشکلات موجود به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام کردیم اما موفق بودیم و همه از این امر راضی هستند. شورای برون مرزی را هم راضی می کنیم. در کل برای موفقیت تیم ملی امید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 

او درباره حریفان ایران در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: تیم خوبی داریم و مطمئنم که می توانیم هر 2 حریفمان را شکست دهیم و با صدرنشینی به ایران بازگردیم. حضور تیم زیر 20 سال درمسابقات مقدماتی المپیک، تصمیم شجاعانه‌ای بود که از کمیته فنی گرفته شد. همه امید ما به المپیک است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره امکانات این تیم و غیبت بازیکنان تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس در اردو گفت: کارهای حضور تیم زیر 20 سال در مقدماتی المپیک در حال نهایی شدن است. بهترین‌ امکانات را برای تیم امید فراهم کرده ایم و بهترین‌ها را هم برای‌شان آرزو می‌کنیم.

تاج در پایان خاطرنشان کرد: تیم جوانان را هم امروز تشکیل دادیم و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شدند و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم.

انتهای پیام/

بهترین امکانات برای تیم امید فراهم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار