خبرهای ورزشی امروز 23 تیر در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   خبرهای ورزشی امروز 23 تیر در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

١-باخت  آينده سازان واليبال استان يزد در نخستين گام از مسابقات قهرمانی كشور

تيم واليبال استان يزد بازي اول خود را در مسابقات دسته دو نوجوانان كشور را كه در زنجان برگزار می شود با نتيجه ٣بر يك به تيم همدان واگذار كرد.
گفتنی است اين مسابقات با شركت ده تيم در دو گروه برگزار می شود كه نوجوانان يزدی با همدان،اصفهان ،زنجان و گيلان در گروه اول رقابتها قرار دارند.

 ٢-افتخار آفرينی زورخانه ای كاران نوجوان يزدی در مسابقات كشوری

در نهمین دوره مسابقات كشوری دانش اموزی و کشتی پهلوانی،تيم يزد در رشته هاي سنگ گيری توسط فرید فلاح مقام اول،چرخ تیز توسط سید حسن حسین میری اردکانی مقام دوم كشوری،در رشته مرشدی توسط حمید رضا فلاح مقام سوم كشوری را كسب نمودند.
ضمن اينكه يزديها در مجموع تيمي پنجم شدند

 ٣-صعود مينی بسكتباليست های يزدی به دور بعد مسابقات كشوری

مسابقات مينی بسكتبال قهرمانی كشور در منطقه هفت كه در هرمزگان برگزار شد،سروقامتان بسكتبال يزد با دو برد مقابل كرمان و سيستان و بلوچستان و باخت به هرمزگان توانستند به همراه تيم ميزبان به دور بعد رقابتها صعود كنند.

٤-باخت سنگين گوش شكستگان يزدی در اولين گام مسابقات كشوری كشتی

مسابقات كشتی قهرمانی نوجوانان كشور كه در هشت گروه چهار تيمی و به صورت هفتگی برگزار می شود،كشتی گيران يزدی بازی اول خود در كرمان را با نتيجه ی ٢٢بر يك در مجموع رشته های ازاد ،فرنگی و پهلوانی به حريف واكذار كرد.

تيم يزد چهارشنبه ی هفته ی اينده پذيرای سمنان خواهد بود.

خراسان جنوبی ديگر رقيب يزدی ها در مرحله ی اول ميباشد.

انتهای پیام/ ی

خبرهای ورزشی دررشته های مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار