استاندار کرمان از ابلاغ اعتبار قابل قبول در سال اول برنامه ششم توسعه و ظرفیت های بسیار مهم قانون بودجه در سال جاری به این استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علیرضا رزم حسینی در شورای توسعه و برنامه ریزی استان با تاکید براینکه بیش از 90 درصد بودجه ابلاغی دولت به استان ها، تکلیفی است، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی استان می توانند از تبصره های بودجه ای به خوبی استفاه نمایند.
وی بر لزوم استفاده مدیران از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری مطالبات استان در مرکز کشور تاکید کرد و گفت: در دولت یازدهم تلاش ویژه ای برای کاهش فاصله بین مناطق استان کرمان صورت گرفت و پروژه های اقتصاد مقاومتی به خوبی اجرا شده است.
استاندار کرمان با تاکید براینکه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه استفاده از فرصت ها باید در دستور کار شورای توسعه و برنامه ریزی استان قرار گیرد، تصریح کرد: استان طی دولت تدبیر و امید توانست در حوزه کشاورزی رقم خیلی خوبی از محل صندوق توسعه ملی جذب کند.
رزم حسینی از آغاز مجدد عملیات مالچ پاشی مناطق شرق استان از اواخر مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: امید می رود با آغاز این عملیات بخش قابل ملاحظه ای از مشکل ریزگردها در شرق استان بویژه شهرستان های ریگان و فهرج مرتفع شود.
وی پرداخت مطالبات پیمانکاران از محل اوراق خزانه را به معنی تزریق پول جدید در استان عنوان کرد و افزود: در برنامه ششم توسعه و بودجه امسال، عدد خوبی به استان ابلاغ شده است که می توان از محل سود سپرده اعتبارات، برای اعطای تسهیلات طرح های تولیدی و اشتغالزا استفاده کرد.

انتهای پیام/ی

ابلاغ اعتبار قابل قبول در سال اول برنامه ششم توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار