مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: ورزشگاه تختی جم برای مسابقات خانگی پارس جنوبی آماده می‌شود و در حال حاصر آخرین مراحل بازسازی برخی از بخش‌های آن در حال انجام است.

ورزشگاه تختی جم برای مسابقات خانگی پارس جنوبی آماده می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهرام رضاییان اظهار داشت: به منظور حضور پرقدرت در لیگ برتر، تلاش کردیم تا بازیکنان مورد نظر کادر فنی به‌ویژه بازیکنان مد نظر آقای تارتار جذب شوند و تمرینات آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی به اردوی تیم پارس جنوبی جم در کشور ارمنستان اشاره کرد و ادامه داد: در این اردو به اهداف مورد نظر خود دست یافتیم و چند بازی تدارکاتی را نیز برگزار کردیم که در آماده‌سازی تیم نقش مهمی داشت.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اضافه کرد: در یکی از مسابقات خود به مصاف تیم استقلال رفتیم که از بهترین تیم‌های لیگ است و به عنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: هواداران تیم پارس جنوبی از بهترین هواداران در بین تیم‌های لیگ کشور هستند که امیدواریم در فصل پیش رو بتوانیم به بهترین نحو از حضور تماشاگران بهره ببریم و در این راستا ورزشگاه تختی شهر جم در حال آماده‌سازی است.

رضاییان از پایان تعمیرات زمین چمن و پیست دور زمین مسابقه خبر داد و خاطرنشان کرد: بازسازی رختکن‌ها در روزهای آخر خود قرار دارد و این ورزشگاه برای میزبانی مسابقات خانگی تیم پارس جنوبی جم آماده می‌شود.

وی گفت: برای جذب آلویس نانگ نیز توافقات لازم صورت گرفته است و در صورت موفق بودن تست پزشکی، این بازیکن به تیم اضافه خواهد شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.