دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان یکی از دانشگاه های سرآمد در کشور مطرح و بارها مورد تجلیل قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان یکی از دانشگاه های سرآمد در کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  عباس کامیابی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمان به دلیل افزایش تعداد پروژه های عمرانی و همچنین افزایش بودجه با شیب بسیار، به عنوان یکی از دانشگاه های سرآمد در کشور مطرح و بارها مورد تجلیل قرار گرفت.

وی افزود : دانشگاه علوم پزشکی کرمان در شروع دولت تدبیر و امید به رغم مطرح بودن اسمی در میان دانشگاه های تیپ 1، به لحاظ زیر ساخت ها قابل قیاس با دانشگاه های همتراز و یا حتی برخی از دانشگاه های تیپ 2 نبود و محروم تر بوده است.

دکتر عباسی گفت : زیر ساخت هایی همچون منابع انسانی، منابع فیزیکی و منابع مالی در پایین ترین حد ممکن بود و جایگاه دانشگاه در نظام ارزش گذاری استان و کشور در وضعیت مطلوبی قرار نداشت.


معاون توسعه و مدیریت دانشگاه افزود : طبیعی است رسیدن به کیفیت مطلوب نیازمند برنامه ریزی و تحول در مدیریت را طلب می کرد که خوشبختانه در این دوره محقق شد.

وی گفت : پیش بینی می شود با توسعه منابع فیزیکی و همچنین بهبود مولفه های محاسبه سرانه بودجه و ظرفیت های استخدامی، روند رشد و سرآمدی دانشگاه در نظام ارزش گذاری سیاسی، اجتماعی و حوزه سلامت به سرعت مراحل نهایی خود را طی نماید.


انتهای پیام /‌س

 

دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان یکی از دانشگاه های سرآمد در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار