شیراز؛

رتبه نخست هیات ورزش های همگانی فارس در کشور

هیات ورزش های همگانی فارس درجه ممتاز هیات‌های همگانی کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: با کسب این افتخار هیات ورزش‌های همگانی فارس در رتبه‌بندی جزء سه استان نخست کشور قرار گرفت.


وی افزود: بر اساس رتبه بندی صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی استان فارس به همراه خوزستان و تهران درجه ممتاز هیات ورزش‌های همگانی کشور قرار گرفت.


پاک فطرت از اجرای طرح ارزیابی فعالیت هیئت‌های همگانی شهرستان‌های فارس و خبر داد و بیان کرد: براین اساس و با توجه به شاخص‌هایی از جمله اجرای سند، تحول تعالی و آینده‌نگری و همچنین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی و سایر برنامه‌های آموزشی و عمومی هیئت‌های ورزش همگانی شهرستان‌های شیراز، جهرم، فیروزآباد، لامرد و قیروکارزین رتبه‌های برتر را کسب کردند.


وی اظهار داشت: شهرستان‌هایی که برای برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی و پخش زنده از شبکه در منطقه خود آمادگی دارند باید تا ۲۰ روز آینده از طریق فرمانداری شهرستان خود به هیئت ورزش‌های همگانی اعلام کنند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان فارس به مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال ۹۵ هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اشاره کرد و گفت: پارسال این هیات بیش از ۱۰۰ مدال‌آور کشوری، آسیایی و جهانی در رشته‌های مختلف داشته است.

انتهای پیام/ر

هیات ورزش‌های همگانی فارس جزء سه استان نخست کشور قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار