شیراز؛

شیراز قهرمان لیگ دوچرخه‌سواری کورسی فارس

شیراز قهرمان نخستین لیگ دوچرخه‌سواری کورسی جوانان و امیدهای استان فارس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی باشفاعت رئیس هیأت دوچرخه‌سواری فارس گفت: دور پایانی رقابت‌های دوچرخه‌سواری کورسی جوانان و امیدهای استان فارس در بخش حذفی برگزار شد و نفرات برتر آن نیز مشخص شدند.


وی افزود: در دور حذفی مسابقات در رده سنی جوانان، محمد رحمانیان از جهرم اول شد و محمدرضا کریمی از تیم بهمن شیراز به مقام دوم رسید.


باشفاعت ادامه داد: در رده سنی امید نیز نیما جمشیدی، محسن صالحی و مهدی آتش زمزم هر سه از تیم خانه دوچرخه شیراز اول تا سوم شدند.


وی با اشاره به مجموع امتیازهای کسب شده توسط تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، بیان کرد: در نتیجه تیمی سه مسابقه لیگ دوچرخه‌سواری کورسی جوانان و امیدهای استان فارس، تیم خانه دوچرخه شیراز عنوان نخست را به خود اختصاص داد و هیات دوچرخه‌سواری جهرم دوم و تیم بهمن شیراز سوم شد.


رئیس هیأت دوچرخه‌سواری فارس اظهار داشت: نیما جمشیدی دوچرخه‌سوار تیم خانه دوچرخه شیراز نیز کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را کسب کرد.


نخستین دوره رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری کورسی جوانان و امیدهای استان فارس در سه رشته ۲۰۰ متر سرعت، ۳ هزار متر تایم تریل انفرادی و حذفی به میزبانی شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ر

شیراز قهرمان رقایت های دوچرخه‌سواری کورسی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار