کاراته کاهای گیلانی در رقابت های امیدهای آسیا 5 مدال کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ عبدالرضا بی آزار، سرپرست هیات کاراته استان گیلان گفت: در وزن منهای 55 کیلوگرم بخش دختران آویشن باقری با کسب برد 2 بر صفر مقابل نماینده قرقیزستان و 2 برد با نتایج مشابه 5 بر یک مقابل حریفانی از ژاپن و قزاقستان به مدال طلا رسید.

وی افزود: در وزن منهای 50 کیلوگرم نیز سارا بهمن یار با برتری یک بر صفر مقابل نماینده چین، برتری 6 بر 2 مقابل حریفی از چین تایپه، پیروزی 6 بر صفر مقابل کاراته کایی از هند و باخت 4 بر 2 مقابل نماینده قزاقستان به مدال نقره دست یافت.

سرپرست هیات کاراته گیلان اظهار داشت: در وزن منهای 60 کیلوگرم امید پسران هم، مهدی رحیمی نژاد از گیلان با پیروزی 8 بر صفر مقابل نمایندگان هنگ کنگ، امارات متحده عربی و ویتنام و برد 5 بر 2 مقابل کاراته کایی از اردن به نشان طلا رسید.

بی آزار بیان کرد: در وزن منهای 67 کیلوگرم امیرحسین سهرابی ابتدا نماینده عراق را 8 بر صفر برد سپس برابر ورزشکار ژاپن 6 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در جدول بازنده ها مقابل حریفی از اردن 5 بر 3 پیروز شد و مدال برنز گرفت.

وی گفت: الیاس محمدزاده در وزن منهای 75 کیلوگرم با نتیجه 9 بر صفر مقابل حریف عراقی به برتری رسید و 5 بر 3 برابر ورزشکار قرقیزستان به برتری دست یافت و در فینال مقابل حریف قزاقستانی پس از کسب نتیجه 2 بر 2 با رای داوران برنده شد و طلا گرفت.

بی آزار افزود: سعید حسنی پور و فاطمه قاسمی از گیلان به عنوان مربیان رده سنی امید و بزرگسالان و آریامن قویدل و علیرضا نوروزی به عنوان داور در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا حضور دارند.

در رقابت های قهرمانی آسیا که در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است 660 کاراته کا از 27 کشور حضور دارند.

 

انتهای پیام/ع
 

تصاحب 5 مدال گیلانیان در کاراته امیدهای آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.