ارتقا سطح خدمات به مسافران، مهم‌ترین هدف طرح شبکه سیر در مازندران است.

ارتقا خدمات رسانی به مسافران با اجرای طرح شبکه سیر 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عیسی خادمی رئیس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با تاکید بر اینکه جلب رضایت مسافران در ایجاد یک فضای رقابتی سالم و بکارگیری وسایل نقلیه با کیفیت و ایمن و بهره‌گیری از رانندگان آموزش دیده است، گفت: بر اساس ضوابط جدید تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های مسافربری، متقاضیان سرمایه‌گذاری و فعالیت در بخش حمل و نقل مسافر می‌توانند تحت ضوابط تعیین شده یک شرکت بزرگ (شرکت مادر) با چند شعبه و نمایندگی در سراسر کشور تاسیس کنند و یا از طریق انعقاد قرارداد با شرکت‌های فعال به عنوان نماینده یا شعبه‌ای از این شرکت‌ها فعالیت کنند.


وی افزود: ساماندهی حمل توشه غیر همراه مسافر، بغل‌نویسی وسایل نقلیه عمومی مسافربری، حضور مدیران فنی و کنترل وسیله نقلیه، بررسی توزیع سفر و تحلیل ترافیکی محورها، از جمله سایر اقدامات حوزه حمل و نقل مسافربری است که در راستای جلب رضایت مردم و مسافران در این طرح پیش‌بینی شده است.


انتهای پیام/ع


طرح شبکه سیر، طرحی برای ارتقا خدمات به مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.