به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ محبعلی گفت:در این مدت ۶۱ هزار و ۲۸۱ مورد تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی برقرار که ۴۷ درصد از این تماسها عملیاتی و منجر به حضور ماموران شده است.
وی، اهم نیازهای پلیسی شهروندان را در تماس با مرکز ۱۱۰ را امور راهور، نزاع و درگیریهای فردی و جرایم علیه اموال و اشخاص اعلام کرد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان افزود: در تماسهایی که شکایت شهروندان مربوط به جرایم غیر مشهود است، برای پیگیریهای بعدی به مراجع قضایی مشاوره و راهنمایی میشوند.
سرهنگ محبعلی به مردم توصیه کرد: هرگونه گزارشات در حوزه انتظامی را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
انتهای پیام/