معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین از کاهش ۵۷ درصدی تماس‌های غیرقابل رسیدگی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سه ماه نخست امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ محبعلی گفت:در این مدت ۶۱ هزار و ۲۸۱ مورد تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی برقرار که ۴۷ درصد از این تماس‌ها عملیاتی و منجر به حضور ماموران شده است.

وی، اهم نیاز‌های پلیسی شهروندان را در تماس با مرکز ۱۱۰ را امور راهور، نزاع و درگیری‌های فردی و جرایم علیه اموال و اشخاص اعلام کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان افزود: در تماس‌هایی که شکایت شهروندان مربوط به جرایم غیر مشهود است، برای پیگیری‌های بعدی به مراجع قضایی مشاوره و راهنمایی می‌شوند.

سرهنگ محبعلی به مردم توصیه کرد: هرگونه گزارشات در حوزه انتظامی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

 

۴۷ درصد از  تماس‌ها ی تلفنی با پلیس  ۱۱۰ منجر به حضور ماموران شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.