بیرجند؛

نقش خانه محله بیرجند در توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی

خانه محله بیرجند دومین خانه محله در کشور پس از خانه محله شیراز است.

اکبری مدیر خانه محله بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:این خانه محله که به همت مسئولان شهری  و شهرداری بیرجند ایجادشده منجر به ساخت یک مکان عام المنفعه شده که در حال حاضر به محلی برای فعالیت های اجتماعی،فرهنگی،آموزشی و توانمند سازی اقتصادی تبدیل شده است.

دومین خانه محله کشور در بیرجند

وی افزود:این خانه محله در مهر ماه 95 در کوی کارگران بیرجند احداث شده که از محل اعتبارات شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به بهره برداری رسیده است .

اکبری گفت:در حال حاضر با این خانه محله استانداری،سازمان فنی و حرفه ای کمیته امداد،هلال احمر ،مسجد امام هادی و خانه قرآنی امام هادی (ع) همکاری دارند.

مدیر خانه محله بیرجند افزود:بخشی از کلاس های آموزشی این خانه محله ،کلاس های قرآنی خانه قرآن امام هادی (ع) است که اوقات فراغت دانش آموزان را پر کرده است.

دومین خانه محله کشور در بیرجند

پور موسوی مدیر خانه قرآن امام هادی نیز گفت:103 نفر در کلاس ها ی قرآنی شرکت کردند.

در این خانه محله علاوه بر کلاس هایی که برگزار می شود مردم این محله می توانند مشکلات خود را با مسجد این محله در میان بگذارند تا از طریق خانه محله و شهرداری مرکز حل شود .

این خانه محله ها با ارتباط دو سویه می توانند علاوه بر به روز شدن مساجد و استفاده بهینه از کلاس های آموزشی موجب تعامل بیشتر با افراد آن محله شوند و پویایی،آرامش و زندگی خوبی را برای ساکنان این محل به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/غ

خانه محله بیرجند محیطی برای فعالیت های فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار