مسابقات سنگنوردی منطقه ای کشور با معرفی نفرات برتر در همدان به پایان رسید.

معرفی نفرات برتر مسابقات سنگنوردی منطقه ای کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با بیان اینکه مجموعه سنگنوردی فرهاد میزبان مسابقات سنگنوردی منطقه ای کشور بود افزود: این مسابقات در سه رده سنی پسران و دختران و در سه گروه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 26دختر و 15پسر در این مسابقات شرکت داشتند گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات از شهرهای اصفهان، بیجار، قروه، سنندج، کرمانشاه، رشت و همدان با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه تعداد 5 مسیر برای رده های سنی مختلف طراحی گردیده بود افزود: شبیر بشیری سرطراح و زهرا بهرامیان سرداوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

علیرضا گوهری افزود: در مسابقات نونهالان دختر گروه A صبا شمخانی ، نیره حداد همدانی هر دو از همدان و غزل کرم نژاد از کرمانشاه حائز به ترتیب رتبه های برتر شدند.

وی ادامه داد: در مسابقات نونهالان دختر گروه B دل آرا عریانی نژاد، آیلین حجتی و سارا نظری هر سه از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان افزود: در مسابقات نونهالان دختر گروه Cنازنین نعمتی از کرمانشاه اول شد و ایلن مرادی از کردستان و سارینا قیاسوند از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی تصریح کرد: در مسابقات نونهالان پسر گروه A گیورگ بورغانیان و آرمین رضایی از تهران اول و دوم شدند و یاشار صفادوست و آرسام فخاری از همدان مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

گوهری ادامه داد: در مسابقات نونهالان پسر گروه B امیر وارسته از همدان، مهدی بهرامی از اصفهان وعرفان کریمی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ د

حضور 26 دختر و 15پسر در مسابقات سنگنوردی منطقه ای کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار