معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرایط برای اجرای پروژه آزادراه تبریز- بازرگان مهیاست، گفت: انتظار داریم که شرکت پیمانکار با افزایش ماشین‌آلات و نیروهای فنی خود، به روند اجرایی پروژه سرعت بخشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  محمدصادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از عملیات اجرایی قطعه اول آزادراه تبریز- بازرگان، در این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هیچ مانع و معارضی برای اجرای این پروژه وجود ندارد، از شرکت پیمانکار خواست با افزایش ماشین‌آلات و نیروهای فنی خود، به روند اجرایی پروژه سرعت بخشد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: آزادراه تبریز- بازرگان در ادامه کریدور شرق به غرب احداث می‌شود و با بهره‌برداری از آن امکان ارتباط ترانزیتی سریع و امن کشورمان با اروپا فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با پیگیری‌های مجدانه مسئولان به‌ویژه استاندار آذربایجان شرقی به مرحله اجرا رسید، افزود: همه دستگاه‌های استانی مکلف به همکاری با مجریان این پروژه هستند و هیچ محدودیتی از طرف مدیریت استان در این زمینه وجود ندارد.

پورمهدی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات پروژه‌های عمرانی به‌ویژه در حوزه راه‌سازی، تحصیل اراضی و وجود معارض در مسیر پروژه است که خوشبختانه آزادراه تبریز- بازرگان از این نظر کمترین مشکل را دارد.

وی افزود: شرایط برای اجرای این پروژه مهیاست و انتظار داریم که شرکت پیمانکار با افزایش ماشین‌آلات و نیروهای فنی خود، به روند اجرایی پروژه سرعت بخشد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: از نظر منابع مالی نیز دولت سهم 35 درصدی خود را تأمین کرده و امیدواریم این پروژه براساس قرارداد و به‌صورت فاز به فاز اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه در قطعه اول این آزادراه قریب به یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود، افزود: به شرکت پیمانکار توصیه کرده‌ایم که از نیروهای فنی منطقه و مهندسان بومی استفاده کنند تا این پروژه در ایجاد فرصت شغلی برای جوانان منطقه نیز سهم داشته باشد.

 

انتهای پیام/ش

امکان ارتباط ترانزیتی با اروپا با بهره برداری آزاد راه تبریز- بازرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.