حکومت موانع تازه ای را در چهارراه وزیر اکبر خان گذاشته و به گفته نظامیان قرار است دروازه امنیتی در این جاده ساخته شود.

حکومت در صدد ساختن دروازه امنیتی در چهارراه وزیر اکبر خان کابلبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حکومت در باره گذاشتن موانع در جاده وزیر اکبر خان چیزی نمی گوید اما ازدحام ترافیک پس از گذاشته شدن این موانع انتقاد تند مردم را به همراه داشته است.
یکی از شهروندان کابل میگوید: ” ساعت ها است که ایستاده هستیم زور مندان از یک سو سنگ گذاشته اند و حالا شورای امنیت سرک های عمومی را نیز بسته کرده است”.
اما در گوشه های دیگر شهر، شهرداری کابل امروز روند برداشتن موانع کانکریتی را از مقابل نهاد ها و خانه مقام های دولتی دوباره آغاز کرد.
رییس ناحیه دوم شهر کابل میگوید: “در کل ما 32 نقطه را شناسایی کردیم تا موانع کانکرتی را بر داریم”.
تاکنون بسیاری از موانع کانکریتی در مکان های مهم برداشته نشده است شبیه موانع مقابل شورای ملی، خانه گلبدین حکمتیار، خانه حامد کرزی، و چندین مقام پیشین و کنونی حکومت دیگر، موانع بسیاری از نهاد های دولتی و غیر دولتی نیز تاکنون برداشته نشده است.
احمد شعیب رحیم، معین شهرداری کابل میگوید: “تا فعلا موانع مقابل چندین مقام امنیتی را بر داشتیم و بزرگ های دیگر حکومت فعلی و قبلی شامل برنامه ما است”.
به گفته شهرداری کابل تا چهار ماه پیشرو، موانع کانکریتی از مقابل خانه هیچ مقام دولتی، چهره های سیاسی و نهاد ها موانع کاملا برداشته خواهد شد، اما شهردای هنوز دستور ندارد تا موانع مقابل نهاد های دولتی و مکان های دیپلمات نشین را بردارد هرچند که قرار است شهرداری موانع برخی نهاد های دولتی را که با تهدید روبرو نیستند را بردارد.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.