رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس از بررسی پروژه راه آهن بوشهر - شیراز توسط معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: ساماندهی کالای همراه ملوان توسط دولت پیگیری می‌شود.

طرح ساماندهی کالای همراه ملوان توسط دولت پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری اظهار داشت: شب گذشته مجمع نمایندگان استان با همراهی استاندار بوشهر با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این دیدار به موضوعات کلی و کلان استان که از پیش معیین شده بود، پرداخته شد که با استقبال دکتر جهانگیری همراه بود.

حجت الاسلام خدری بیان کرد: بحث راه آهن بوشهر - شیراز، کالای همراه ملوان و مسئولیت‌های اجتماعی از جمله خرید شرکت‌های خدماتی پارس جنوبی از استان و تولیدات استان از جمله موارد کلانی بود که در جلسه با دکتر جهانگیری مطرح شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: سد چم شیر نیز از جمله مواردی بود که مطرح کردیم و معاون اول رئیس جمهور نیز قول پیگیری در این زمینه را دادند.

وی بیان کرد: سه طرح نخست از موارد کلان دغدغه‌های فعالین اجتماعی بود که در جلسه هفته گذشته مطرح شد و در بحث مجمع اجماع کردیم که این چهار موضوع مطرح شود.

خدری گفت: موضوع چهارم هم به طور غیر مستقیم در جلسه مذکور مطرح شد و ما توانستیم در یک فرصت مناسب این دغدغه ها را به سمع و نظر معاون اول رییس محترم جمهور برسانیم و قول قطعی پیگیری دادند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.