کرمان؛

قاتل مسلح فراری در زاهدان به دام افتاد

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: ظهر امروز طی یکسری اقدامات پلیسی از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی،قاتل متواری (س.ش) در مخفیگاهش در شهرستان زاهدان به صورت غافلگیرانه دستگیر شد.

قاتل مسلح فراری  در زاهدان به دام افتادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری کرمان، ابوذر داوریان گفت:متهم در تاریخ 10دی ماه سال گذشته توسط یک قبضه اسلحه کلاشینکف اقدام به قتل یکی از خویشاوندان خود در روستای فیروزآباد از توابع بخش نگین کویر شهرستان فهرج نموده بود.

وی تصریح کرد:بلافاصله پس از وقوع این حادثه رسیدگی به این پرونده در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت و دستورات لازم در جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر گردید.

رئیس دادگاه عمومی فهرج اظهار کرد:ظهر امروز طی یکسری اقدامات پلیسی از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان و با همکاری پلیس آگاهی استان کرمان،قاتل متواری (س.ش) در مخفیگاهش در شهرستان زاهدان به صورت غافلگیرانه دستگیر شد

داوریان با بیان اینکه علت وانگیزه این قتل اختلافات ملکی بوده است،عنوان کرد:دستگاه قضائی در برخورد با جرائم خشن قاطع و مصمم است واجازه نخواهد داد نظم وآرامش جامعه خدشه دار شود.

انتهای پیام/ح

 قاتل مسلح فراری در زاهدان به دام افتاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار