مردم ورزش دوست آمل از اعضای تیم ملی کاراته بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا که موفق به کسب نشان طلا شدند، به گرمی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آئین استقبال از این ورزشکاران از ابتدای بلوار مدرس در ورودی شهر آمل آغاز و پس از عبور از خیابان‌های اصلی این شهر ادامه داشت.


دختران کاتاروی جوان ایران در آستانه قزاقستان با ترکیب آرزو لونجی، محدثه نائیجی و ستاره خاکپور هر سه از آمل در این مسابقات شرکت کردند و پس از استراحت در مرحله نخست، تیم قزاقستان میزبان مسابقات را شکست دادند و در دیدار ن‌هایی هم با پیروزی برابر تیم مالزی نشان طلای مسابقات را از آن خود کردند.
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با حضور ۶۶۰ کاراته کا از ۲۷ کشور به میزبانی قزاقستان در آستانه برگزار شد و تیم ملی کاراته ایران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان دختران و پسران در مجموع با کسب ۱۰ نشان طلا، ۴ نقره و ۶ برنز مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافت.


ژاپن با ۶ طلا، ۴ نقره و ۶ برنز در مکان دوم قرار گرفت و قزاقستان با ۶ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز سوم شد.


مازندران با ۹ کاراته کا به همراه کاروان اعزامی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت که با کسب سه نشان طلا و یک برنز عملکرد قابل قبولی داشت.


هفته گذشته نیز دو بوکسور آملی در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا با کسب یک نشان طلا و یک برنز برای تیم ملی کشورمان خوش درخشیدند و ازآنان نیز در بدو ورود به این شهرستان به گرمی استقبال شده بود.


انتهای پیام/ع


استقبال آملی‌ها از قهرمانان تیم ملی کاراته بانوان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.