فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوبی کشور به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار سعید کمیلی  فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در راستای پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور و با اشرافیت اطلاعاتی، مرزداران هنگ مرزی سراوان از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزداران سرانجام موفق شدند قاچاقچیان را در حالی که قصد داشتند بوسیله یک دستگاه خودرو تویوتا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد کشور کنند مشاهده کنند.

سردار کمیلی افزود: پس از ساعتی درگیری وقتی قاچاقچیان خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند با استفاده از تاریکی شب و نزدیکی به نوار مرزی  با رها نمودن محموله خود به آن سوی مرز متواری شدند.


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران پس از توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا متعلق به قاچاقچیان، در بررسی‌های به عمل آمده موفق شدند مقدار ۵۶۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

 

وی ضمن بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مرزبانی قرار دارد گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین بدانند مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

درگیری قاچاقچیان با نیروهای عملیاتی مرزبانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.