لرستان؛

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی دلفانی به چهار بیمار نیازمند

اهدا چهار عضو دختر ۱۳ ساله دلفانی به چهار بیمار حیاتی دوباره بخشید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  چهار عضو مرحومه راضیه بیگی ساکن روستای گاوکش دلفان که در سانحه رانندگی محور نورآباد، هرسین دچار مرگ مغزی شده بود با موافقت خانواده به چهار بیمار اهداء شد.

پدر مرحومه راضیه بیگی گفت: بعد از وقوع تصادف و اعلام پزشکان بیمارستان طالقانی کرمانشاه مبنی بر مرگ مغزی مرحومه راضیه بیگی تصمیم گرفتیم اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهداء کنیم.

آقای قباد بیگی گفت: بعد از موافقت اعضای خانواده مرحومه راضیه بیگی، پزشکان بیمارستان طالقانی کرمانشاه، قلب، کبد و ۲ کلیه او را به ۴ بیمار پیوند دادند.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان به خانواده محترم بیگی تسلیت می‌گوید، اقدام نیک این خانواده محترم دلفانی ستودنی و ارزشمند است.

انتهای پیام / د

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی دلفانی به چهار بیمار نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسلم شهبازیان
۱۷:۲۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
به نظر من باید توی تمام شهرها از این جور مسأله ها فرهنگ سازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن شهبازی
۱۱:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
"انا للله و انا الیه راجعون". در گذشت دختر گرامیتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند،ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت عرض نموده و بر آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می کنم. """""روحش شاد و یادش گرامی""""