معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه استان کرمان به لحاظ زیر ساختی امکانات خوبی دارد، گفت: می توان مسابقات رسمی آسیایی و جهانی در رشته های مختلف را در کرمان سازمان دهی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا داورزنی در حاشیه ی سمینار آموزشی "مقررات آیین نامه ها و ساختار فدراسیون ها، هیات های ورزشی، شهرستانهای استان" که در تالار برق منطقه ای کرمان، واقع در بلوار شهيد عباسپور برگزار شد، افزود: استان کرمان به لحاظ زیر ساختی امکانات خوبی دارد البته باید در جهت استاندارد سازی گام برداریم  که بتوانیم در این استان میزبان مسابقات مختلف بین المللی  باشیم.

 وی افزود: همچنین می توان مسابقات رسمی آسیایی و جهانی در رشته های مختلف  را در کرمان سازمان دهی کرد.

داورزنی خاطر نشان کرد: میزبانی ها خیلی به توسعه ورزش در استان ها کمک می کنند و این یکی از نکات مهمی است که در سیاست های وزارت ورزش وجود دارد.

وی، استان ها را پایه ی اصلی ورزش قهرمانی کشور دانست و تصریح کرد: بدون توجه به استان ها نمی توان بحث قهرمانی در کشور را توسعه داد چرا که در رشته های مختلف، از استان ها در پارااُلمپیک و اُلمپیک ورزشکار داریم که  خوش درخشیدند و در واقع حاصل کار استان هاست که به فدراسیون ها می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز یکی از سیاست هایی وزارت ورزش و جوانان را بحث آموزش عنوان کرد و گفت: ما موظفیم در سطح استان برای مدیران، مربیان و ورزشکارانی که در این عرصه فعالیت می کنند، سمینارهای آموزشی برگزار کنیم.

محمدتقی امیری خراسانی با اشاره به اینکه این سمینار به مدت یک روز برگزار شد، افزود: در این سمینار رؤسای ادارات شهرستان های کرمان، به همراه کارشناسان  و رؤسای هیات های ورزشی (که حدود پنجاه هیأت ورزشی در استان هستند) حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

کرمان ظرفیت برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی را داراست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار