شیراز؛

پایان شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام مشمولان غایب و فراری

مشمولان غایب و فراری متولد سال ۱۳۷۰ و قبل از آن که بیش از هشت سال سابقه غیبت و فرار دارند برای ثبت نام در طرح جریمه مشمولان غایب و فراری تا پایان شهریور ماه 96 مهلت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد باقر دهقان معاون وظیفه عمومی استان فارس گفت: کسانی که شرایط فوق را دارند و تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ اقدام به نام نویسی کنند.


دهقان ادامه داد: مشمولان دارای شرایط یاد شده که در خارج از کشور اقامت دارند چنانچه برای تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه خود در این طرح شرکت نکنند فقط تا پایان سال ۹۶ فرصت دارند از مزایای ورود و خروج به کشور بدون رسیدگی به وضعیت نظام وظیفه شان استفاده کنند و پس از آن این امکان میسر نخواهد بود.


وی در مورد بخشش اضافه خدمت مشمولان و سربازان حین خدمت هم گفت: براساس عفو و بخشش رهبر معظم انقلاب، تمام سربازن حین خدمت و مشمولانی که تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ خود را برای اعزام به خدمت معرفی کنند از این بخشش برخوردار می‌شوند.


دهقان اظهار داشت: این بخشش صرفا مشمولانی را که قصد اعزام به خدمت دارند و یا در حین خدمت هستند شامل می‌شود و برای تحصیل، معافیت کفالت و یا استفاده از کسر خدمت نیست.
انتهای پیام/ر

فراخوان مشمولان متولد 1370 به خدمت سربازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۴۸ ۲۶ تير ۱۳۹۶
با سلام پیگیر قانون گواهینامه بدون سربازی باشید که دوسال از تصویب و تایید نهایی و ابلاغ آن گذشته ولی تا بحال به بهانه های مختلف حق مردم را میخورند و اجرا نمیکنند چه بسیار و اکثر مردم در کمیسیون اصل نود مجلس و سازمان بازرسی کل کشور و ریاست جمهوری بخاطر عدم اجرای این قانون شکایت کرده اند و حتی محلس بارها جواب استفساریه ستاد کل نیروهای مسلح داده و گفته باید و باید اجرا شود ولی خودخواهی و خودمختاری مسئولین پایانی ندارد و اجرا نکرده اند تا بحال و سلیقه ای به قانون عمل میکنند و از شنبه 24 تیرماه 96 مجلس مهلت یک هفته ای به ناجا داده است که حتما باید اجرا کنند وگرنه مسئولین مربوطه بخاطر استنکاف به مجلس احضار شده و بازخواست و مورد سوال قرار خواهند گرفت از تک تک نمایندگان . خواهشمندم پیگیری و از حق مردم و قانون دفاع کنید اگر در این کشور قانون چه بد چه خوب اجرا نشود دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد مگر میشود قانونی که توسط ملت و مجلس و شورای نگهبان صویب و تایید نهایی شده است و قانون میباشد هرکسی خواست سلیقه ای اجرا کند یا نکند مگر اجرای قانون سلیقه ای است و مجلس و نمایندگان ملت و شورای نگهبان فقط حق و صلاحیت و مسئول بررسی قانون و قانون گذاری هستند نه نیروی انتظامی و ستاد کل
آخرین اخبار