آیت‌الله محمد نقی لطفی گفت: حمله موشکی به داعش و حزب دموکرات در واقع تمرینی موشکی برای نیروهای مخلص و شجاع ایران برای حمله به حامیان این تروریست‌ها است.

ملت ایران همواره در مقابل نظام استکبار ایستادگی کرده و پایدار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:آیت‌الله محمد نقی لطفی امام‌جمعه ایلام ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه  گفت  : ضربت کوبنده و سیلی محکم موشکی سپاه پاسداران به پایگاه و مقر فرماندهی گروهک تکفیری داعش، هشدار جدی به حامیان این تروریست‌ها بود.

حجت الاسلام  لطفی افزود:  نوشتن پیام مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بر روی موشک‌ها حاکی از آن است که هدف فقط داعش نبود و پیام مهم‌تر موشک‌ها این است که ایران قدرت بسیار بالایی در حمله به این سه کشور و دشمنان انقلاب اسلامی را دارد.

وی، در بخش دیگری از خطبه‌ها به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی نیرویی مقتدر و عامل ایجاد امنیت در جامعه است و این وظیفه سنگین را تاکنون به نحوه احسن انجام داده است.

امام‌جمعه ایلام،ادامه داد: نیروی انتظامی ضامن امنیت سیاسی، اجتماعی و فردی آحاد جامعه است که در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته است

 

انتهای پیام/با

 

سخنان امام جمعه ایلام در خطبه های نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.