دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در آلمان لغو شد و حامی مالی این موضوع را به مشکلات پخش زنده ربط داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از لغو دربی 85 ایران که قرار بود در آلمان برگزار شود آقایان کارشناس به نمایندگی ازحامی مالی این 2 باشگاه افاضات کلام فرمودند و لغو بازی را به پخش تلویزیونی ربط دادند در حالیکه دیدار سوپر جام در تاریخ 30 تیر ماه باید برگزار می شد و با هیچ عقل و منطقی به فاصله کمتر از 24 ساعت نمی توان دربی را در یک کشور آن هم در یک قاره دورتر از ما برگزار کرد.

روز های اخیر تبلیغات بسیاری نصیب این حامی مالی شد و به بهانه دربی 85 فضای رسانه ای کشور را بدست گرفت و به قول اقتصاددانان از هنر "بیزینس" خود به بهترین نحو در تبلیغات استفاده کرد و میلیون ها هوادار را سر کار گذاشت دست آخر هم توپ را به شیوه ارسال های بلند کریم باقری از بیله فلد به سمت خیابان ولیعصر و جام جم پرتاب کرد.

آقایان حامی مالی فراموش کردند که در کدام مملکت زندگی می کنند و به قول معروف اینجا کجاست؟

تهدید به ماهواره؟

این برای دومین بار است که در کشور ما، فوتبالی ها تهدید به پخش ماهواره ای می کند تا شاید از این کلاه برای خود نمدی دست و پا کند.
تیم های دولتی استقلال و پرسپولیس ملک خصوصی نیست و مملکت هم قانون دارد تهدید به پخش ماهواره ای دیدار استقلال و پرسپولیس شاید برای شما مستمسکی باشد که خود را بهتر به اون ور آبی ها بشناسانید و دنبال تبلیغات و در آمد زایی در نا کجا آباد بگردید، اما یادتان نرود این تیم ها متعلق به دولت و مردم است.

این بازی، فقط یک بازی بود و در ایران کسی به راحتی بازی نمی خورد، تبلیغات برای دیداری که ما هم می دانستیم قرار نیست اجرایی شود، پس بهتر است بازی را ادامه ندهید چون مهمترین راه پول درآوردن شما، امکان مسدودیت دارد.

روی صحبت ما با وزارت ورزش و جوانان است که حامی مالی 2 تیم پر طرفدار پایتخت چطور می تواند ایران را در اجزای مختلف اهم از رسانه ملی، هواداران، فدراسیون فوتبال و غیره را تهدید به سلاح ماهواره ای کند؟

بهتر است این موضوع را ادامه ندهید که شاید تکلیف سرخابی های پایتخت زودتر از موعد مشخص شود و مالکیت مجازی شما بر تیم های پرطرفدار تهران از بین برود.

آقای اسپانسر سلاح ماهواره ای را زمین بگذار اینجا ایران است و هواداران سرخابی عاشقان سینه چاک وطن هستند با همه متعلقاتش...

برگزاری دربى ٨٥ در آلمان قطعى شد

احتمال لغو دربی ۸۵ در آلمان قوت گرفت

فتاحی: حامی مالی سرخابی ها دربی را لغو کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
زنده باد پرسپولیس و استقلال این دو تیم بزرگ همیشه باعث افتخارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
دیگه همین رو کم داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
واقعاکه........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خوب بود
آخرین اخبار