رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید به اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی غفلت صورت پذیرفته است،گفت: جدایی دین از سیاست از خطاهای بزرگ بشری بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  یدالله موحد در دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته بهزیستی که در محل دفتر حوزه ریاست دادگستری برگزار گردید،افزود: از زمانی گرفتار آسیب های اجتماعی شدیم که از فرهنگ دینی وملی خود فاصله گرفتیم و ملاحظه ونفوذ فرهنگ غربی سرمنشاء برخی از آسیب های اجتماعی امروز جامعه ماست.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان افزود:هرچه بیشتر در شبکه های اجتماعی و ماهواره ورود کردیم دچار تزلزل در بنیان خانواده شدیم.

وی ادامه داد:کشورهای غربی در قرن 18 فکر می کردند می توانند همانند ساخت موشک وکارخانه در عرصه آسیب های اجتماعی نیز ورود پیدا کنند و مشکلات این حوزه را از طریق عقل وتجربه حل نمایند،اما در واقع به خطا رفتند و امروز متوجه شده اند که حل مسائل اجتماعی در گروه توجه به خالق الهی وحکمت ها ودستورات الهی است .

وی ادامه داد:اگر این نگاه که می توان از طریق عقل و تجربه روابط اجتماعی را مدیریت کرد ونیازی به دین نیست،ادامه یابد روزبه روز به نیستی و نابودی بشر نزدیکتر خواهیم شد

وی تاکید کرد:بایستی تمام مسئولان و دستگاه های مرتبط با امر آسیب های اجتماعی با هم افزایی و تعامل در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ورود نماییم

رئیس شورای قضائی استان کرمان عنوان کرد:دعوای طلاق بزرگترین آسیب اجتماعی در استان کرمان است.

انتهای پیام/ی

دعوای طلاق بزرگترین آسیب اجتماعی در استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.