نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت:حوزه‌های علمیه،ستون فقرات سازمان تبلیغات اسلامی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیران کل سازمان‌های تبلیغات اسلامی استان‌های شرق کشور گفت: ستون فقرات سازمان تبلیغات اسلامی،حوزه‌های علمیه و نیروهایی که برخاسته از نهادهای مقدس اسلام هستند .

وی با اشاره به اینکه بسیاری از نهادهایی که در دل انقلاب ایجاد شده‌اند حفظ بقاء شرط آنها است، افزود: اما نهادی مانند سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با زاویه انسانی سر و کار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: به برکت انقلاب نهادهای مختلفی برحسب نیاز جامعه به وجود آمد که هر کدام مسئولیت تعریف شده‌ای دارند،و اهداف انقلاب را پیاده‌سازی می کنند.


نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروزه از نظر ابزاری و سیستم‌های جامعه‌شناسی و روان‌شناسی و در قالب‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی تبلیغ بسیار پیچیده شده است، افزود: شاید دشمن از نظر نظامی تجاوز کند ولی هدفش تبیلغاتی است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امروز وحشیگری‌هایی که به اسم اسلام در دنیا انجام می‌شود هدف اصلی این اقدامات معرفی کردن اسلام به افکار عمومی جهان به این صورت است.


وی با اشاره به اینکه دشمن در پی اقداماتی که انجام می‌دهد هدفش ضربه فرهنگی است، افزود: بنابراین شرط نخست مقابله با دشمن شناخت دشمن، شناخت ابزار و آگاهی از هدف اصلی آنها است.


انتهای پیام/ب


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:هدف اصلی دشمن نابودی فرهنگ در جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.