مربی تیم ملی شنا دلیل مصدومیت چاووشی فر را افتادن او داخل یک چاله دانست.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات قهرمانی جهانی فینا، بوداپست 2017 از روز شنبه در مجارستان با برگزاری مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز کرد. قرار بود از کشورمان مهدی انصاری و جمال چاووشی فر در این رقابت ها حضور داشته باشند که چاووشی فر امروز به طور رسمی اعلام کرد به دلیل مصدومیت قادر به شرکت در مسابقات جهانی نیست.

خشایار حضرتی مربی تیم ملی در واکنش به این خبر گفت: چند شب پیش زمانی که چاووشی فر از محل تمرین به سمت خوابگاه در حرکت بوده است در داخل چاله ای می افتد و از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی می شود. دست او نشکسته است اما به دلیل آسیب دیدگی باید 2 هفته در گچ باشد. او هنوز هم با این شرایط در تمرینات شرکت می کند اما نمی تواند در مسابقات حضور داشته باشد. 

مربی تیم ملی شنا درباره وضعیت تیم اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد اما فصل خود را برای مسابقات جهانی نبسته ایم و در فصل تمرینات وارد این مسابقات می شویم. قبل از این نیز در مسابقات کشورهای اسلامی حضور داشتیم و در آینده نیز مسابقات داخل سالن ترکمنستان و رده های سنی را پیش رو داریم. هدف ما حضور موفق در مسابقات ترکمنستان است.

حضرتی در پاسخ به این سوال که چرا تیم برای مسابقات جهانی برنامه ای ندارد اظهار داشت: موضوع این است که کسب مدال درمسابقات جهانی دور از تصور است و عملا کاری از دست نماینده کشورمان بر نمی آید و تنها چند رکورد جا به جا می شود. اما دستمان در مسابقات داخل سالن ترکمنستان بازتر است و نیم نگاهی به مدال داریم.

او ادامه داد: در مسابقات جهانی مهدی انصاری به دلیل غیبت چاووشی فقط در مواد 50 و 100 متر پروانه به آب می زند. اردو تا چند روز دیگر ادامه دارد و نهایتا پنج شنبه شب عازم مجارستان می شویم.

مربی تیم ملی شنا درباره تعداد شناگران اعزامی به مسابقات داخل سالن ترکمنستان خاطر نشان کرد: با صحبت هایی که با کمیته فنی شنا انجام دادیم قرار بر این شد 8 شناگر به ترکمنستان اعزام شوند. البته تعداد نهایی ملی پوشان بعد از جلسه با وزارت ورزش و جوانان مشخص خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

آخرین وضعیت تیم ملی شنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار