تاکید سرپرست حجاج ایرانی بر آمادگی برای برگزاری حجی آرام و عزتمند

سرپرست زائران ایرانی خانه خدا با اشاره به اینکه امور اجرایی حج امسال روال طبیعی دارد، تاکید کرد: همه دست اندرکاران حوزه حج در تلاش هستند این مناسک معنوی آرام و عزتمند برگزار شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که روز گذشته به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر برگزار شد، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به سفر رئیس سازمان حج و زیارت به عربستان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات  حمیدمحمدی با وزیرحج عربستان مثبت و به آرامش بخشی بیشتر در فضای جامعه و میان زائران منجر شود.

سرپرست زائران ایرانی خانه خدا تاکید کرد: در این سفر توافقات قبلی مرور و نکات مورد نظرما که به تسهیل بیشتر کار‌ها منجرمی شود با طرف سعودی مطرح خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکربا بیان اینکه در همه حوزه‌های اجرایی از جمله حمل و نقل، اسکان، تغذیه و تدارکات روال طبیعی کار‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: همه کارگزاران و عوامل اجرایی با اطمینان کامل برای برگزاری حجی آرام و عزتمند در تلاشند.

این جلسه با گزارش نصرالله فرهمند سرپرست معاونت امور حج و زیارت و محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت درباره آخرین هماهنگی‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های حمل و نقل هوایی، صدور روادید الکترونیکی و اعزام عوامل اجرایی ادامه یافت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم برمشارکت نمایندگان بعثه و سازمان حج و زیارت در برنامه ریزی و برگزاری با شکوه مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای منا تاکید کرد.

در ادامه این جلسه گزارش تهیه شده در خصوص مشکلات موجود در اعزام، اسکان، تغذیه، بهداشت هتل‌ها و بازگشت زائران عتبات عالیات مطرح و بررسی شد و حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر از محسن نظافتی مدیر کل حوزه عتبات سازمان حج و جواد دانشیار مدیر عامل شرکت شمسا خواست تا با کمک دیگر دست اندرکاران این حوزه هرچه سریعتر این مشکلات را پیگیری و حل کنند و هرماه از روند اقدامات صورت گرفته گزارش ارائه دهند.

انتهای پیام/

امور اجرایی حج امسال روال طبیعی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرنوش
۱۴:۴۷ ۲۷ تير ۱۳۹۶
خیلی هم خوبه
آخرین اخبار