سخنگوی جبهه پیروان گفت: سهم‌خواهی اثر سوء بر تشکیل کابینه دارد و مردم کابینه‌ای فراجناحی می‌خواهند که همه نیروها را پوشش دهد.

"سید کمال‌الدین سجادیسخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سهم‌خواهی برخی افراد از کابینه دوازدهم، اظهار داشت: متأسفانه گروهی خاص فکر می‌‌کنند که نتیجه انتخابات را آنان رقم زده‌اند به همین دلیل دائماً در تشکیل کابینه از دولت سهم خواهی می‌کنند در حالی که ملت رأی دادند و صاحبان اصلی آنان هستند نه یک حزب، دسته و جناح خاص.

وی با بیان اینکه مردم کابینه‌ای فراجناحی می‌خواهند که  همه نیروها را پوشش دهد، گفت: اگر وزرای کابینه براساس سهم خواهی‌ها به دولت تحمیل شوند، نباید انتظار موفقیت‌های بزرگ را داشت چرا که آن وزرا به جای اینکه خود را مدیون مردم بدانند و برای حل مشکلات آنان تلاش کنند در جهت منافع گروه و حزبشان اقدام خواهند کرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: در بحث انتخاب وزرا، برگزیدن افرادی همسو و هماهنگ با دستاوردهای انقلاب حائز اهمیت فروانی است باید کسانی تعیین شوند که از توان بالایی برخوردارند و در مسئولیت خود سیاسی‌کاری نمی‌کنند.

سجادی با تاکید بر اینکه سهم‌خواهی اثر سوء بر تشکیل کابینه دارد، خاطر نشان کرد: کسانی که از راه سهم‌خواهی وارد کابینه شوند، صرفا قصد سوار شدن بر امواج سیاسی را دارند که این موضوع زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

انتهای پیام/

 

تشکیل کابینه دولت دوازدهم نباید تحت تاثیر جناح بندی ها قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار