علت اصلی گرانی گوشت مرغ، گرمای هوا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سید احمد دلقندی مدیر پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: بخش زیادی از نوسانات قیمت گوشت مرغ به گرمای هوا مربوط می‌شود، اما مرغ منجمد در سطح‌شهر به مقدار کافی توزیع می‌شود و مردم از این بابت نگران نباشند.

وی با اشاره به قیمت مرغ منجمد که ۵ هزار و ۶، ۵، ۰ تومان در مشهد و ۵ هزار و ۷، ۵، ۰ تومان در سایر شهرستان‌ها است افزود: شرکت پشتیبانی دام از زمانی که قیمت مرغ به طور نسبی افزایش یافت، اقدام به توزیع مرغ منجمد کرده است و در حال حاضر توزیع مرغ منجمد در مشهد کمتر و در شهرستان‌ها بیشتر است که دلیل این افزایش توزیع مرغ منجمد در شهرستان‌ها، افزایش قیمت مرغ غیر منجمد در آن‌جا است.

مدیر پشتیبانی امور دام خراسان رضوی با اشاره به قیمت روز سه شنبه مرغ غیر منجمد مشهد که ۷ هزار و ۴۰۰ تومان است گفت: در بعضی شهرستان‌ها کشتارگاه طیور وجود ندارد و مرغ تولیدی‌شان در شهرستان دیگری کشتار می‌شود و هزینه‌های حمل و نقل روی قیمت مرغ تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه مقدار توزیع مرغ که در سطح شهر است به وضعیت بازار گوشت بستگی دارد افزود: در برخی روز‌ها تا ۳۰ تن توزیع مرغ در مشهد داریم.

دلقندی با اشاره به توزیع مرغ از ابتدای خرداد تا ۲۱ تیر گفت: میزان توزیع مرغ در این مدت ۴۷۷ تن بوده است.

انتهای پیام// ز.‌ی
 

 توزیع ۴۷۷ تن گوشت مرغ از ابتدای خرداد تا ۲۱ تیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.