کرمانشاه؛

هلاکت یک قاچاقچی در درگیری با ماموران ناجا

در درگیری بین قاچاقچیان و ماموران انتظامی شهرستان روانسر یک قاچاقچی کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از درگیری بین قاچاقچیان و ماموران انتظامی شهرستان روانسر خبر داد و گفت: در این درگیری یکی از قاچاقچیان کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

سرهنگ محمدرضا آمویی افزود: ماموران انتظامی شهرستان روانسر ساعت 22 و 30 دقیقه دوشنبه شب به چند دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و به آنها دستور ایست دادند که قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس به سمت یکی از روستاهای اطراف روانسر متواری شدند.

وی گفت :که قاچاقچیان به منظور خلع سلاح ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی آنان می کنند و به چندین دستگاه خودرو نیروی انتظامی نیز خسارت وارد کردند.

به گفته وی، ماموران انتظامی نیز اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند اما قاچاقچیان به این مورد هم توجهی نکردند و در نهایت یک تن از قاچاقچیان براثر درگیری با ماموران انتظامی کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

وی اظهار کرد: در این درگیری خسارت جانی به ماموران انتظامی وارد نشد اما چند دستگاه خودرو انتظامی براثر تیراندازی قاچاقچیان خسارت دیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان محموله قاچاق را تلویزیون خارجی اعلام کرد و گفت: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله به استان های مرکزی کشور را داشتند.

انتهای پیام/پ

درگیری بین قاچاقچیان و ماموران انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.