مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین و ریش‌سفیدان را در امنیت منطقه مهم دانست و گفت: پلیس با همکاری معتمدین و ریش‌سفیدان می‌تواند بر بسیاری از مشکلات و مسایل امنیتی فائق آید.


سرهنگ احمد طاهری در این مراسم از 3 نعمت امنیت، عدالت اجتماعی و رفاه و معیشت مردم که از نیازهای اصلی هر جامعه است یاد کرد و افزود: این 3 فاکتور در هر جامعه مکمل یکدیگر هستند؛ امنیت بدون مشارکت مردم شکننده است و پلیس می‌تواند با مشارکت مردم و در تعامل با ادارات توفیقاتی حاصل کند. فرمانده انتظامی باید در کنار مردم باشد و درد مردم را درد خود بداند و همین امر سبب مشارکت مردم در امنیت می‌شود.


وی با اشاره به عملیات‌های موفق نیروی انتظامی در چند ماه اخیر در مقابله با گروهک‌های تروریستی، معاندین نظام و نیز کشف قابل توجهی مهمات از گروهک "جیش‌الظلم" در ارتفاعات سراوان، تصریح کرد: نیروی انتظامی در تمام ماموریت‌های خود به لطف خدا و با اخلاص و تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان و مشارکت مردم در امنیت، توفیقات خوبی کسب کرده است.
وی نقش معتمدین و ریش سفیدان را در امنیت منطقه مهم دانست و ادامه داد: پلیس نیز با همکاری معتمدین و ریش سفیدان می‌تواند بر بسیاری از مشکلات و مسایل امنیتی در کنار مردم فائق آید.


طاهری مبارزه با مواد مخدر، دستگیری سارقان و مبارزه با قاچاق کالا را از اولویت‌های نیروی انتظامی استان دانست و افزود: نیروی انتظامی باید با برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاقچیان عمده و کلان سوخت و کالا برخورد جدی کند ولی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری نباید با کسانی که به‌صورت کوله‌باری خرده کالاهایی را جهت امرار معاش جابه‌جا می‌کنند برخورد کند و پلیس باید دلسوز مردم باشد.


در پایان از زحمات و تلاش‌های سرهنگ "احسانعلی آذرپودینه" تقدیر سرهنگ "رضا زینلی فرمانده انتظامی جدید شهرستان سراوان "معرفی شد.

 

انتهای پیام/گ

 

ریش سفیدان نقش کلیدی در تامین امنیت داردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار