فرمانده انتظامی تنکابن از شناسایی و دستگیری سوداگر مرگ با ۵۰ گیلو گرم تریاک در یک عملیات ضربتی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ رامین شمس گفت: درپی کسب خبری مبنی بر حمل و فروش انواع مواد مخدر توسط راننده یک دستگاه خودروی مزاد ۳ موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.


فرمانده انتظامی نکابن افزود: ماموران با انجام بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، خودروی مورد نظر را در حال تردد در یکی از محور‌های این شهرستان شناسایی کنند.


سرهنگ شمس گفت: پس از انجام عملیات شناسایی، ماموران خودروی مورد نظر را در حین معامله و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متوقف کردند.


فرمانده انتظامی تنکابن افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی راننده خودروی مزدا را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.


رامین شمس با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: با بازرسی‌های به عمل آمده از محل معامله این دو سوادگر مرگ نیز ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.


فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به اینکه قاچاق موادمخدر فعالیتى سوداگرانه از سوی دشمن و ابزاری برای فروپاشی خانواد ه.‌ها به منظور دستیابی به سود‌های کلان توسط سوداگران مرگ به شمار می‌رود، از مردم خواست برای مقابله با این پدیده شوم با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/ع


سوداگر مرگ در دام قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.