فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی از هلاکت دو قاچاقچی مسلح و کشف بیش از 108 کیلوگرم مواد افیونی و سلاح و مهمات از این افراد، توسط مرزبانان خراسان‌رضوی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ماشاءالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند در عملیاتی قاطعانه دو قاچاقچی مسلح را به هلاکت رسانده و مقادیری مواد‌مخدر و سلاح و مهمات را کشف کنند.

وی افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد‌مخدر و انسداد مرز‌، مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه‌روزی مرزهای خراسان رضوی، طی دو عملیات جداگانه با سوداگران مرگ درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی اضافه کرد: در این درگیری مرزبانان با تسلط و هوشیاری کامل، موفق شدند دو قاچاقچی مسلح را به هلاکت رسانده و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کنند و مابقی آنها به آن سوی مرز متواری شدند.

جان‌نثار بیان کرد: مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند در پاکسازی محل‌های درگیری 108‌ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر از نوع هروئین فشرده و پودری‌، تریاک و حشیش و نیز سه قبضه سلاح جنگی کلاش و کلت به همراه مهمات مربوطه و تجهیزات فنی آن‌ها را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی گفت: امروز مرزبانان خراسان‌رضوی با توکل به خدا و ائمه(ع) و تلاش‌های شبانه‌روزی توانسته‌اند امنیت پایداری را در مرزهای این استان ایجاد کنند، بنابراین، قاچاقچیان مواد‌مخدر بدانند با حضور این سخت‌کوشان عرصه امنیت و ایثار‌، مرزهای خراسان رضوی برای فعالیت آنها ناامن است.

انتهای پیام/پ

 

درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.