طی مراسمی ناصر گل محمدی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمان، آیین معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم امیری خراسانی ضمن تقدیر از زحمات زهرا امیری سرپرست قبلی اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان  گفت: حمایت از ورزش یک مسئولیت اجتماعی است، پس از همین جا از همه مسئولان سیرجانی و همه بزرگان حوزه ورزش این شهرستان می‌خواهم حمایتشان را از برنامه‌ها، طرح‌ها و اهداف ریاست اداره ورزش و جوانان سیرجان دریغ نکنند.

وی افزود: در جریان برگزاری سمینار آموزشی در شهر کرمان میزبان دکتر محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزرات ورزش و جوانان بودیم و از دکتر داورزنی خواستم تا اردوی تیم ملی در سیرجان برگزار شود.

امیری خراسانی خاطرنشان کرد: ورزش امروزه جایگاه مهمی در حوزه  مسائل اجتماعی دارد، تا این حد که کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که مردم باید ورزش کنند تا هزینه های گزاف دارویی کاهش پیدا کند، از سویی دیگر تا زندان ها تهی از انسان باشد.

وی به اهمیت حوزه جوانان اشاره و تصریح کرد: ستاد ساماندهی جوانان باید فعال تر از قبل شود چرا که پتانسیل بالایی در شهرستان سیرجان وجود دارد که نباید آنها را نادیده گرفت.

امیری خراسانی یادآور شد: بنگاه های اقتصادی خوبی در سیرجان وجود دارد، پس جایگاه ورزش این شهرستان باید خیلی بالاتر از جایگاه فعلی باشد.

انتهای پیام/ب

معرفی رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار