شیراز؛

اجرای طرح جوادالائمه در فارس

طرح جوادالائمه در ۳۲ منطقه پر آسیب استان فارس اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالحمید اسماعیلی رئیس بسیج سازندگی استان فارس از اجرای طرح جوادالائمه در ۳۲ منطقه استان فارس خبر داد و گفت: طرح جوادالائمه طرحی است که به رفع آسیب‌های اجتماعی در مناطق آلوده استان می‌پردازد.


وی افزود: این طرح با انجام فعالیت‌های فرهنگی سعی دارد مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را به ویژه در نقاطی که در زمینه فرهنگی محرومیت دارند، برطرف کند.


اسماعیلی از شناسایی ۵۰ نقطه محروم استان خبر داد و بیان کرد: این نقاط با کمک گروه‌های جهادی شناسایی شده و بخشی از محرومیت‌های آن با کمک اردو‌ها و گروه‌های جهادی برطرف می‌شود.


وی اظهار داشت: ۱۵ منطقه حاشیه شیراز شناسایی شده که برخی از این نقاط مانند محله سنگ سیاه در حاشیه نیست بلکه در مرکز شهر دچار آسیب شده است.


اسماعیلی با بیان اینکه انجام برنامه برای مناطق حاشیه‌ای از ماه رمضان آغاز شده، ادامه داد: توزیع سبد‌های حمایتی، تکمیل مساجد و انجام امور مرتبط با زندگی افراد در این مناطق از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود.


رئیس بسیج سازندگی استان فارس از همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها از جمله علوم پزشکی و آبفا برای برطرف کردن مشکلات مردم این مناطق خبر داد.
انتهای پیام/ر

شناسایی 50 نقطه محروم استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار