تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در جدالی جذاب و تماشایی مقابل تیم هیات قم صاحب برتری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر دیروز تیم آذرخش در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر سالن فجر بندرعباس با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم هیات قم گذشت.
در این دیدار که به دلیل عدم حضور به موقع عوامل نیروی انتظامی با تاخیر 20 دقیقه ای شروع شد، ابتدا آذرخشی ها با گل دقایق ابتدایی میثم خیام از حریف پیش افتادند اما در ثانیه های پایانی همین نیمه علی عباسی بازیکن تیم قم کار را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم نیز دو تیم و به ویژه آذرخش موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند تا اینکه در فاصله 13 ثانیه مانده به پایان مسابقه میثم برمشوری برای دومین بار دروازه نماینده قم را باز کرد.
با ثبت این نتیجه تیم آذرخش ضمن کسب نخستین پیروزی این فصل با 3 امتیاز و صعودی 5 پله ای در مکان دهم جدول رده بندی جای گرفت.
اما از نکات قابل تامل این دیدار گرمای بی سابقه سالن فجر بود که کار را برای بازیکنان، تماشاگران و عوامل برگزار کننده مسابقه سخت و دشوار کرده بود.
گرمای سالن به حدی بود که محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز که مهمان ویژه این مسابقه بود به شدت از بی توجهی مسئولان هرمزگانی نسبت به وضعیت سرمایشی سالن فجر گلایه مند بود.
عباس روز پیکر سرمربی تیم آذرخش و ابولفضل ثانی سرمربی تیم هیات قم نیز بعد از پایان این دیدار از گرمای سالن به شدت شاکی بودند.
اما این مسابقه نکات حاشیه ای دیگری هم داشت که شاید عجیت ترین مورد، ورود یک گربه به سالن مسابقه آن هم در حین گرم کردن بازیکنان بود.
انتهای پیام/ب

ثبت نخستین پیروزی آذرخش در لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.