مجلس سنا به انتشار گزارش اجازه فرود ندادن نیروهای آلمانی به نشست هواپیمای معاون اول ریاست جمهور در شهر مزار واکنش نشان داد.

مجلس سنا: جنرال دوستم هر زمانی که بخواهد وارد کشور می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، معاون مجلس سنا محمدعلم ایزدیار معاون در جلسه علنی مجلس اظهار داشت که هر تصمیمی که در مورد ژنرال دوستم از سوی حکومت گرفته می‌شود باید مبنی قانونی داشته باشد و اگر از ورود معاون اول ریاست جمهوری به کشور جلوگیری شده باشد، قانون به طورصریح نقض شده است.

عبدالله قرلق عضو مجلس گفت: خبر ممانعت نیروهای آلمانی از ورود جنرال دوستم در میدان هوایی مزار شریف یک شایعه است ،آقای دوستم احتمالا در هفته‌های بعدی وارد افغانستان می‌شود.

وی افزود: جنرال دوستم به عنوان شخص دوم افغانستان هر زمانی که بخواهد وارد کشور می‌شود و قرار معلومات در خلال هفته‌های آینده به کشور می‌آید.

شفقنا نوشت: این در حالی است که سخنگوی دفتر معاون اول ریاست جمهوری این خبر راتکذیب کرد و اعلام کرده است جنرال دوستم در آینده‌های نزدیک برای اشتراک در همایش اعلام موجودیت ائتلاف «نجات افغانستان» وارد افغانستان خواهد شد و برای ورود ایشان با فرودگاه‌ها هماهنگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.‌

 

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار