فرماندار ریگان گفت : معضلات و مشکلات شهرستان در قالب تئاتر های خیابانی فرهنگ سازی شوند .

فرهنگ سازی در جهت حل معضلات شهرستان با تئاتر های خیابانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ امین باقری فرماندار ریگان صبح امروز در بازدید سر زده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با برنامه ریزی با هنرمندان خود مشکلات ومعضلاتی که در شهرستان وجود دارند و اهالی شهرستان با ان دست وپنجه نرم می نمایند فرهنگ سازی گردند .


وی افزود: با توجه به اینکه وجود سینما در شهرستان از ضروریات می باشد اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نسبت به راه اندازی ان در شهرستان اقدام نماید .


فرماندار ریگان با اشاره به اینکه کانونهای فرهنگی هنری مساجد در شهرستان فعال می باشند نسبت به اوقات فراغت در روستاها برنامه ریزی نمایید .


باقری با اشاره به اینکه در شهرستان هفته نامه ونشریه ای وجود ندارد خواستار راه اندازی هفته نامه ونشریه در شهرستان ریگان شد .


حسین میرزاده رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ریگان نیز در این بازدید گفت: بیش از 90کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان در تابستان امسال اوقات فراغت را در روستاها بر عهده دارند .


 میرزاده تصریح کرد: برنامه های قرانی فرهنگی اموزشی وکلاسهای زبان وورزش های بومی محلی از جمله فعالیتهای کانونهای فرهنگی هنری مساجد در اوقات فراغت می باشد .


وی افزود: در شهرستان ریگان تا کنون 10شاعر شناسایی شده است که این تعداد در حال افزایش می باشند .


رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ریگان عنوان کرد: مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجدی که فعالیتهای ضعیفی را در روستاها دارند جابه جا میشوند .


میرزاده گفت: تمام تلاش ما این است که به جوانان امید شادی ونشاط را در روستاها بدهیم تا جوان ظرفیت واستعدادهای ان شکوفا شوند .

 

انتهای پیام/س

 

فرهنگ سازی در جهت حل معضلات شهرستان با تئاتر های خیابانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار