رشد عجیب توده ای توپی در شکم پسر ۱۳ ساله+ تصاویر

به تازگی تصاویری عجیب از یک پسر بچه ۱۳ ساله در فضای مجازی منتشر شده که یک توده بزرگ توپی از شکم این کودک آویزان شده و در انتظار کمک برای درمان است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سبوز پسربچه ۱۳ ساله‌ای که توده  بزرگ توپی شکل از معده او بیرون زده که سایز و وزن آن در حد یک توپ فوتبال است.

پسر بنگلادشی در حال مبارزه با مرگ بوده و تلاش می‌کند که با وجود یک توده بزرگ  توپی شکل در معده اش زنده بماند، این توده از زمان تولد محمد بوده و همزمان با رشد جسمی او رشد کرده است.

 توده ای ب اندازه توپ فوتبال در بدن یک کودک

پدر این نوجوانان که یک کارگر ساده است، گفت: فرزندم پیش از بزرگ شدن این توده  بزرگ توپی شکل در بدنش در مدرسه دانش آموز فعال و درسخوانی بود اما اکنون قادر به انجام فعالیت‌های عادی مشابه سایر کودکان نیست و به دلیل هزینه بالای جراحی و آزمایش ها نمی توانم به دنبال درمان او باشم.

مسئولان بهداشت و درمان پس از اقدامات یک فعال اجتماعی حامی کودکان به نام «مـأمون بیشواز»، انتشار تصاویر این کودک در فضای مجازی و درخواست کمک پدرش هزینه‌های درمان او را پرداخت کردند و او اکنون در انتظار نتیجه آزمایش و اسکن‌ها در پایتخت بنگلادش است.

توده ای ب اندازه توپ فوتبال در بدن یک کودک

پزشکان در بیمارستان کالج پزشکی داکا گفته اند که او از فتق پیچیده شکمی رنج می‌برد، فتق شکمی یک برآمدگی ناشی از ضعف عضلات در دیواره شکم است.

فتق شکمی اغلب در اثر سرفه مزمن یا استفراغ مداوم، بلند کردن اجسام سنگین و برخی ضربه‌ها به وجود بیاید که درمان آن عمل جراحی منطقه آسیب دیده با کمک مش فولادی یا سیم است.

انتهای پیام/

بیماری عجیب پسر بچه ای که شکمش به اندازه یک توپ است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۵:۱۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدایا کمک کن ... اینا دیگه چیه . رحم کن به بنده گانت
آخرین اخبار