مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: اکبر میثاقیان مربی فوق العاده باهوشی است و می داند تیم را چطور در شرایط ایده آل نگه دارد.

رمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم سیاه جامگان پیش از شروع لیگ برتر اظهار داشت:خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. هر روز که می گذرد آماده تر می شویم. بازیکنان باکیفیتی جذب تیم شدند و امیدوارم با جذب یک بازیکن دیگر تیمی کامل آماده را روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالم یوری چالاک به ما پیوسته است. ما طی این چند روز اخیر تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته ایم و با شروع رقابت ها نسبت به 2 فصل گذشته عملکرد بهتری را از تیم ما در مسابقات شاهد خواهید بود.تلاش کردیم در راه جذب بازیکنان نفراتی را به تیم اضافه کنیم که براساس نظر کادر فنی بتوانند نقاط ضعف تیم در فصل گذشته را جبران نمایند.

مربی سیاه جامگان درباره بازی دوستانه با تیم های دسته اولی خاطرنشان کرد:بازی های دوستانه باعث می شود تا هماهنگی بین بازیکنان تیم بیشتر شود،از طرفی میثاقیان مربی فوق العاده باهوشی است و می داند تیم را چطور در شرایط ایده آل نگه دارد و روی فرم بیاورد.

او درباره اردوی ترکیه تیم سیاه جامگان نیز گفت: اردوی آماده‌سازی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم، برنامه ریزی ما انجام ٣ بازی دوستانه در آنجا بود که خوشبختانه به این هدفمان دست یافتیم ضمن اینکه کیفیت تیم‌هایی که با آنها بازی کردیم خوب بود.به عنوان مثال بازی با توزلااسپور ترکیه، منتخب لیگ کامرون و تیم گسترش فولاد تبریز بازی‌های سنگینی بود که به ما کمک کرد تا در آستانه مسابقات لیگ برتر به ترکیب ایده آل خود نزدیک شویم و در کنار آن هماهنگی بازیکنان نیز بسیار بالا رفت.

شکری درباره پیش‌بینی‌اش از حضور سیاه جامگان در لیگ هفدهم گفت: تمام برنامه‌ریزی ما حضور مقتدرانه در این مسابقات است البته فوتبال هیچ زمانی قابل پیش‌بینی نیست اما ما می‌دانیم که مردم خراسان حقشان این نیست که تیم‌هایشان همیشه در رده‌های پایین جدول باشند. امیدوارم بتوانیم در فصل جدید نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری را کسب کنیم. در زمان باقی مانده تا شروع مسابقات قصد داریم 2 بازی تدارکاتی دیگر را هم در مشهد برگزار نماییم.

او در مورد انجام بازی های تیم سیاه جامگان در استادیوم امام رضا(ع) بیان کرد:با توجه به اینکه ورزشگاه ثامن از مرکز شهر مشهد دور بود هواداران سیاه جامگان به سختی خود را به ورزشگاه می رساندند اما اینک خوشبختانه استادیوم مدرن امام رضا(ع) در داخل شهر واقع شده و همین موضوع می تواند سبب شود تا تماشاگران بیشتری نسبت به فصول گذشته برای دیدن بازی های تیم به ورزشگاه بیایند.

مربی تیم سیاه جامگان در پایان با اشاره به تقابل این تیم با ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر گفت:با توجه به این که باید برابر تیم قدرتمند ذوب آهن که تیمی حرفه‌ای است و بازیکنان با استعدادی دارد به میدان برویم کار دشواری داریم.ما باید در طول 30 هفته با تمامی تیم‌ها روبه‌رو شویم و حالا اولین بازی‌مان مقابل ذوب آهن در مشهد است. طبیعتاً تقابل با این تیم آن هم در هفته اول یک بازی هیجان‌انگیز است. ما می‌دانیم که بازی سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا در اولین بازی با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم تا در ادامه مسابقات بازیکنان با انگیزه بیشتری برای موفقیت تیم تلاش کنند.

انتهای پیام/

شکری:برای پیروزی مقابل ذوب آهن به زمین می رویم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار