یک زن سالمند آمریکایی که نخستین سرقت خود را در دهه ۵۰ میلادی انجام داده بود بار دیگر به جرم سرقت دستگیر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بی بی سی؛ دوریس پاین، پیرزن 86 ساله آمریکایی، بار دیگر به جرم سرقت دستگیر شد. یکی از کارمندان فروشگاه والمارت در شهر چامبلی، ایالت جورجیا، این پیرزن را در حالی که اقلامی به ارزش 86 دلار و 22 سنت از بخش‌های دارویی، الکترونیکی و مواد غذایی فروشگاه سرقت کرده بود، شناسایی کرد و به نیروهای حراست فروشگاه تحویل داد.

سارق 86 ساله جواهرات به شغل قدیمی خود بازگشت+عکس

وی پیش از این به سرقت یک گردنبند 2 هزار دلاری از یک مغازه جواهر فروشی در آتلانتا متهم و دادگاه حکم بازداشت خانگی و ممنوعیت ورود وی به مراکز خرید را صادر کرده بود.

دوریس پاین مدت زمان زیادی از عمر خود را به دلیل ارتکاب جرایم متعدد در زندان به سر برده است و اینک با مچ‌بند ردیاب تردد می‌کند. میزان جواهراتی که او از دهه 50 میلادی به سرقت برده است حدود 2 میلیون دلار برآورد می‌شود. 

وکیل دوریس در دفاع از وی گفت: در حال حاضر ما درباره دزد جواهرات صحبت نمی کنیم بلکه موضوع درباره پیرزنی است که برای زنده ماندن به دارو و مواد غذایی احتیاج دارد.

سارق ۸۶ ساله جواهرات به شغل قدیمی خود بازگشت+عکس

به گفته پلیس این پیرزن 22 نام مستعار دارد. او برای نخستین بار در دهه 50 میلادی در حالی که  23 ساله بود یک الماس به سرقت برد ولی هرگز محکوم نشد. اتحادیه امنیت جواهرات در سال 1970 نسبت به حضور این سارق جواهرات در فروشگاه ها هشدار داده بود.

شهرت این پیرزن 86 ساله به اندازه‌ای است که در سال 2013 یک مستند از زندگی او ساخته شد. وی در دانشنامه اینترنتی ویکی‌پدیا نیز یک صفحه به نام خود (Doris Payne) دارد.

دادگاه جورجیا او را روز گذشته به قید وثیقه آزاد کرد.

سارق ۸۶ ساله جواهرات به شغل قدیمی خود بازگشت+عکس

انتهای پیام/

معروفترین سارق جواهرات در آمریکا بار دیگر به جرم سرقت دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار