دفتر سناتور مک‌کین، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 از ابتلای وی به تومور مغزی بدخیم خبر داد.

سناتور جان مک‌کین به سرطان پیشرفته‌ی مغز مبتلا شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از رویترز، دفتر سناتور «جان مک‌کین» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 که بیش از 3 دهه به دلیل داشتن سیاست‌های مستقل در مجلس سنای آمریکا مشهور است، اعلام کرد او به تومور مغزی بدخیم مبتلا شده است. این سناتور 80 ساله و خلبان سابق نیروی دریایی آمریکا از جمعه گذشته به دلیل برداشتن یک لکه خونی از بالای چشم چپش در خانه تحت مراقبت بوده است. دفتر سناتور اعلام کرد از زمان انجام این جراحی بررسی بافت برداشته شده از چشمش نشان داد این لکه مربوط به یک تومور مغزی به نام «گلیوبلاستوما» است.

گلیوبلاستوما یک تومور سطح 4 است و بدخیم ترین نوع «گلیوما» به حساب می‌آید. به گفته‌ مرکز سرطان «MD Anderson» در تگزاس این تومور به شدت بدخیم است و می‌تواند به سرعت به دیگر بخش‌های مغز نیز گسترش یابد. پزشکان مک‌کین اعلام کرده‌اند روند بهبودی او تاکنون با سرعت خوبی پیش رفته است و احتمالاً درمان او تلفیقی از روش‌های شیمی درمانی و پرتو درمانی خواهد بود.

دختر مک‌کین در صفحه توییتر خود نوشت تمام اعضای خانواده از شنیدن این خبر شوکه شده‌اند؛ اما پدرش قبلا هم با این بیماری دست و پنجه نرم کرده است و در حال حاضر او آرام‌ترین فرد خانواده است.

مک‌کین تاکنون دست کم 3 مرتبه برای برداشتن تومورهای «ملانوما» تحت جراحی قرار گرفته است. او همچنین در زمان جنگ ویتنام دچار صدماتی شده بود که بهبود یافتند. او در آن زمان در زندان بود و مورد شکنجه ویتنامی‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
مجید
۲۳:۳۹ ۲۹ تير ۱۳۹۶
حالا این تومور را هم برداشتند بالاخره چی ...
جهنم در انتظار این جنایتکاران است .
Netherlands
مجید
۲۳:۳۹ ۲۹ تير ۱۳۹۶
حالا این تومور را هم برداشتند بالاخره چی ...
جهنم در انتظار این جنایتکاران است .
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۴:۲۸ ۲۹ تير ۱۳۹۶
از مواضع خصمانه اش عليه مردم ايران و حمايتش از اسرائيل جنايتكار ميشد حدس زد كه مغزش يه مشكلي داره
دعا ميكنيم هرچه سريعتر بميره و به جهنم بره و مردم دنيا از شرش و از شر آمريكا خلاص بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
تو ویتنام چی کار می کرد؟ جنایت . آمریکا کیلومترها از ویتنام فاصله دارد اما سیاستمدار امروزش یک نظامی در مبارزه با مردم بی دفاع ویتنام بود.
آخرین اخبار