ساختمان معاونت عمران و امور زیربنایی شهرداری یاسوج و نخستین پیاده راه ورزشی در بلوار امام خمینی (ره) این شهر به بهره برداری رسیدند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون هماهنگی و امورعمرانی استانداری گفت: برای احداث ساختمان معاون عمرانی و امور زیربنایی ۱۱ میلیارد ریال وپیاده راه ورزشی چهار ونیم میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری یاسوج سرمایه گذاری شد.


پژمان نیک اقبالی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب در حوزه عمران شهری یاسوج و ارتقاء شاخص‌های شهری افزود: براساس داده‌های آماری بودجه عمران شهری یاسوج در مقایسه با چهارسال گذشته پنج برابر شده که این نشان از همدلی و همراهی مجموعه مدیریت شهری دارد.


معاون عمرانی استانداری اضافه کرد: شهر یاسوج نیاز به تفکرات بزرگ وتصمیم گیری در ابعاد کلان دارد که در سالهای اخیر به توسعه زیرساخت‌های شهری توجه شده و باید همین رویه ادامه یابد.


رئیس شورای اسلامی شهریاسوج هم گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد شهرداری با تمام توان و صادقانه کارکرد خوبی داشته که هرماه شاهد افتتاح و یا کلنگ زنی طرح‌های عمرانی بودیم.


هدایت اکبری با بیان اینکه در چهارسال اخیر شهرداری بدون دریافت بودجه دولتی همه طرح‌های عمران شهری را با بهره گیری از توان مجموعه خودش به سرانجام رسانده است افزود: متاسفانه از سوی عده‌ای شاهد اجحاف وبی مهری به مجموعه شهرداری هستیم و این نباید انگیزه خدمت رسانی را تحت شعاع قراردهد.


شهرداریاسوج هم دراین مراسم گفت:۲۱ طرح عمران شهری تا پایان تیرماه و اوایل مرداد ماه سال جاری دریاسوج به بهره برداری می‌رسند.


محمد علی جاوید با بیان اینکه تمام طرح‌های عمران شهری با بهره گیری از توان مدیریتی و تخصصی سازمان عمران وبازآفرینی شهری انجام می‌شودافزود: سپردن برنامه عمران شهری به صورت امانی کارنامه موفقی را فراروی مدیران شهری قرارداده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.